יום שבת, 10 ביולי 2010

מכשירי עיסוי

מכשירי עיסוי הם הפתרון המושלם להקלת הלחץ שנגרם על ידי שגרת היום היום. ישנם סוגים רבים של מכשירים - לגב, לבטן, לרגליים, לברכיים, לזרועות, לצוואר, לכתפיים, ואף לפנים.
מכשיר עיסוי הוא כלי מיוחד המשמש לביצוע עיסוי. הוכח כי אם שימוש בסוג כזה של מכשיר באופן קבוע, עשוי להיות שימושי בהקלת מתח, להרגיע כאבי שרירים ומפרקים, וכמובן, לשיפור מחזור הדם בגוף האדם. זה לא משנה אם אתה אדם בריא, מעסה מקצועי או סתם אחד שמחפש דרך יעילה כדי להקל על הכאב או הלחץ – מכשיר עיסוי מתאים לכולם, בכל גיל ולכל מצב. יש המאמינים כי מכשיר עיסוי יכול להיות שווה את משקלו בזהב.

המלצות לרכישת מכשירי עיסוי
יש המון אפשרויות שונות לבחירה – צריך למצוא את הגודל המתאים ביותר, נקודת המיקוד, כוח או גורמים נוספים. מכשיר זה מהווה חלופה מצוינת לעיסוי אישי לאנשים הסובלים מכאב גב או רגליים, זרימת דם חלשה, כאבי צוואר, ועוד. הוא יכול להביא את האדם בחזרה למצב של רווחה ולשפר את מצב הבריאות הכללית.
מכשירי עיסוי של אמריקן קומפורט מגיעים יש בדרך כלל מתג ההפעלה של שתי מהירויות (בשביל לבחור את רמת הצורך של האינטנסיביות). המהירות מושגת על ידי מנוע רב עוצמה המספק גלי עיסוי ורטט יעילים עם בקרת תנועה מתאימה וגמישה. יש לציין כי שתי מהירויות יכולות לספק למפעיל את האמצעים הדרושים לטיפול במגוון רחב של בעיות בריאותיות שונות: הפרעות שיגרון עמוד השדרה, עוויתות, בעיות במחזור או הפרעות פנימיות. מכשירי עיסוי הם קלים לשימוש, ובעלי אפקט אופטימלי לחדור עמוק כל הזמן ביחס ללחץ המופעל. הם מתאימים למדי עבור עיסוי לגוף כולו (אפילו אזורים מעוגלים שלו), משום שהם מצוידים בבסיס קעור מיוחד. ואולם, לעתים קרובות אנשים בוחרים טיפול סלקטיבי קטן ומוגדר היטב באזורים ספציפיים בגוף.
מלבד התחושה הנעימה של עיסוי, מכשירי עיסוי עוזרים להירגע, לשחרר מתחים בשרירי הגוף כולו, לסייע במאבק נגד כאבי שרירים קלים וגם מגבירים את תנועת הדם. מכשיר עיסוי טוב יעזור לך לחיות חיים נוחים, רגועים ובריאים יותר.
רכישה נעימה!