יום שלישי, 18 במאי 2010

מיטות מתכווננות - מתי כדאי?





לאנשים רבים אין כל בעיה להשיג לילה של שינה טובה, אבל עבור אלה עם בעיות כגון מחלת ריפלוקס קיבה וושט, בצקת, וכאבי גב, מסגרת של מיטה מתכווננת ומזרן תואם בהחלט שווה בדיקה.

המזרן שלך הוא משטח שינה חשוב, ועם הרבה סוגי מזרנים שונים זמינים, חשוב למצוא אחד שמרגיש נוח ומאפשר שינה רגועה. בעולם השינה, סוג המזרן, למשל קצף הזיכרון, טוב רק אם הוא מספק נוחות לך, או לבן זוגך. יחיד שהיה אומר שהוא או היא יכולים לישון בכל מקום לא יטריד את עצמו בדאגה הרבה הכרוכה בבחירה ורכישה של מזרן או מיטה. במקרים מסוימים, רכישת מיטה "זולה" היא בראש סדר העדיפויות. עם זאת, אם אתה מחשיב את הגורם החשוב, שאנחנו מעבירים שליש מחיינו בשינה במיטה, ושינה חיונית ל"טעינת הסוללות" שלנו, אתה מבין שכל דבר שפוגע בשינה נינוחה הוא בעייתי, ויש לטפל בכך. במקרים רבים, סקירת גם את המזרן ואת המסגרת של המיטה שלך הוא מקום טוב להתחיל בו.
חשיבותה של מסגרת המיטה
מסגרות מיטה רבות נועדו לתמוך במזרן שלך ולהוסיף מוצקות. למיטה שטוחה טיפוסית יש אפשרויות רבות למסגרת. ממסגרת מתכת נמוכה התומכת בקפיצים ובמזרון למסגרת שאינה צריכה יותר ממזרן. באופן כללי, רוב האנשים נוטים לישון על משטחים שטוחים, אך מדוע מיטות מתכווננות נחשבות בחירה בריאה וחיובית ? פשוט מאוד, כי כאשר אתה ישן טוב יותר תרגיש טוב יותר מבחינה פיזית כשאתה מתעורר. וזה מוביל אותנו לשאלה: מתי כדאי לשקול שימוש במיטה מתכווננת?
3 סיבות לשקול שימוש במיטה מתכווננת חשמלית
מלבד ההיבט היוקרתי, שיש למיטה מתכווננת (אשר לא יטופל כאן) יש כמה היבטים חשובים מאוד בשימוש במיטות מתכווננות של עמינח .למרות שעוד לא הוכח מדעית , בחירה כזו עזרה וממשיכה לעזור להרבה מאוד אנשים: בעיקר אנשים עם מחלות גופניות. סיבות חשובות לשקול מסגרת מתאימה הם:

(1) אם אתה סובל ממחלות ריפלוקס קיבה וושט אתה יכול לשמור על הגוף העליון מוגבה

(2) אם אתה סובלים מבצקות אתה יכול לרומם את הרגליים כדי לצמצם נפיחות וריכוז נוזלים ברגליים התחתונות.

(3) אם המצב הגופני דורש טיפול בבית מיטה מתכווננת מתאימה יכולה לספק יתרונות רבים, כולל הצורך העלאת והורדת המיטה.


קיימים הרבה גורמים שיש להתחשב בהם בבחירת המיטה, וטוב לדעת כי השוק מלא אפשרויות של בחירה. חשוב לזכור כמובן, כי לכל אדם קיימת העדפה ונוחות אישית משלו. לילה טוב!