יום רביעי, 29 בדצמבר 2010

ריהוט גן אופטימאלי לגינה

השקעת הרבה עבודה בגינה שלך. החל משלב התכנון ועד שלב עיבוד האדמה, ניכוש העשבים, ושאר המשימות הקטנות השומרות על הגינה יפה ומשגשגת. הצעד הבא הוא לארח ולשתף אותה עם אורחים, כך שתוכלו ליהנות מהגינה בצוותא- אך שלב זה דורש יותר מלסדר פרחים יפים בערוגות. כשתתארו לעצמכם את גינכם בשימוש, עולים בדמיונכם ספסלי גן וריהוט גן לחצר, בכדי לספק מקומות ישיבה בכדי ליהנות מפירות העבודה שלך. בחירת ריהוט גן יכולה להיות הביטוי האולטימטיבי של גאוותך בגינה שצימחת.

בעת בחירת ריהוט גן, אתה צריך לקחת בחשבון לשם איזה שימוש גינתך נועדה. האם גינתך אמורה להיות מקלט מרגיע פרטי לך? מקום שבו תוכל לקרוא וללגום תה קר, הרחק מהמולת העולם, המודרני הקדחתני? במקרה זה, אולי מוטב שפריטי ריהוט הגינה שלך יהיו ערסל תלוי בין עצים, או על מעמד. וכמובן, גם שולחן קטן בכדי להניח עליו את הספר.אולי עולה ברוחך ארוחה רומנטית בטוסקנה. במקרה זה רצוי לבחור ריהוט הגן שימוקם בפאטיו או בדשא, שולחן עגול וכמה כיסאות מתאימים: משטח פרסקו בגווני אדמדם, מונח על שלד צבוע לבן וקרם, ועליו מונח סידור של כלי עץ, וכמובן שמשיה בעלת שלד לבן גם כן.

ריהוט גן של גיננה, בדומה לריהוט סלון, קובע את האווירה בחלל הגינה שלך, כלומר משלים את עיצוב הגינה שגידלת, ועל פי כל יש לבחור את ריהוט הגן. למשל, גן המשולבים בו פסלי אבן וכדים ישרה אווירה שונה לחלוטין מאשר זוג כיסאות כפריים מעץ צבוע ושולחן קטן ביניהם. זוג כסאות נוח או נדנדה, עם כריות רקמה יהיו מושלמים להפסקה משותפת מהיום העמוס בצהריי היום או לקראת ערב. ספסלי פארק עם פיתוחי ברזל שחור יצוק יכולים לתת מגע של קסם פריזאי של תחילת המאה שעברה, ולהתאים ישר לתוך המרחב הנינוח של כר הדשא ושיחים מעוצים.כאשר אתם בוחרים ריהוט גן, תוכלו למצוא מגוון רחב של סגנונות וחומרים. רהיטים העשויים מעץ הם בחירה פופולארית, הצבועים בצבעים הרמוניים עם הסביבה הטבעית. שולחנות פיקניק וספסלים הם סטנדרטיים- שולחנות עץ סקויה קלאסי, ספסלים וכיסאות נוח הם עדיין כמה מסוגי הריהוט גן הנבחרים ברוב העולם.

לא משנה מהו סגנון עיצוב גינה שלך, רק זכור את הסיבות שגידלת את הגן מלכתחילה – להעניק קצת טבע ויופי לבית וכדי ליהנות ממנו. בחר ריהוט גן אשר משפר את היופי של גינתך, ומאפשרת לך הנאה גדולה יותר מהטבע.