יום ראשון, 13 במאי 2012

הפקת אירועים - השכרת ציוד להפיכת אירועים ליוקרתיים

כל עסק, גדול או קטן, עסק הייטק בתחום התוכנה או סתם חנות, יהיה חייב מדי פעם לארח איזשהו אירוע עסקי או חברתי. הפקת אירועים בסדר גודל שכזה דורשת לא פעם מהמארגנים לשקול את צורת הישיבה. השכרת כיסאות מחברה המתמחה בהשכרת ציוד וריהוט לאירועים הוא אחד הפתרונות הנוחים ביותר כדי להבטיח שעסקים יענו על הצרכים של הלקוחות שלהם. כסאות משתה בעלי טאץ' שיקי מעוצב עם מסגרת זהב או כסף, נראים מרשימים ובאמת מוסיפים נופך של יומרה ויוקרה לכל אירוע עסקי או פרטי. מבחר של כריות בד מקטיפה במגוון של צבעים שונים יכול להתאים את הסגנון והעיצוב של המקום לכל אירוע ובאמת נותן לאירוע תחושה עכשווית ואופנתית.

ישנו מגוון עצום של שולחנות הזמינים להשכרה במגוון צורות וגדלים, כולל מלבני מעוגל. שולחנות מעין אלה הם בחירה פופולרית מאוד לאירועים גדולים, כגון חתונות, כנסים ואירועים עיסקיים מכל הסוגים והמינים. שולחות אלה זמינים להשכרה במספרים גדולים של עד אלף, מה שהופך אותם לבחירה המושלמת עבור לקוחות אשר מעלים אירוע גדול. שולחנות מודולריים הם גם בחירה מאוד תכליתית לכל אירוע גדול או קטן, השולחנות זמינים בצורות שונות, מה שמאפשר ללקוח לשלב ולהתאים שולחנות על פי המפרט שלו.לוחות מודולריים גם הם פופולרים מאוד בשל היכולת לתמרן איתם מגוון רחב מאוד של צורות שונות של עיצובים.

אנחנו ממליצים תמיד להתייעץ עם מעצב אירועים על מנת להמשיך ולהתאים את כל הציוד לעיצוב שמתאים לצרכים הספציפים של הלקוח, שהרי הצרכים של חברת סטארט אפ שעושה אירוע השקה לתוכנה חדשה שונים מהצרכים של מסעדה שעושה יום כיף לעובדיה. בנוסף, כדי שהחבילה תהיה מלאה וכדי להצליח לשמור על קו אחיד לאורך כל האירוע ניתן תמיד גם לשכור כלים, מגוון סכו"ם וכלי זכוכית מסוגים שונים.

הפקת אירועים היא לא דבר קל למי שאינו בקיא בפרוצדורות ובשפה המקצועית, לכן אנו ממליצים תמיד לקחת מנהל הפקה מוכר מתחום האירועים בעל יכולת שיודע מה הוא עושה. מישהו שיש לו ניסיון מוכח בתחום עם קבלות בדמות אירועים מהעבר שאפשר לראות את התוצאות שלהם בשטח, דבר שיבטיח בסופו של דבר שגם מארגני האירוע וגם הלקוחות יהיו מרוצים. ישנם מפיקי אירועים שעושים שימוש בתוכנות חדשניות שמסייעות להם לארגן אירועים על הצד הטוב ביותר.

בסופו של דבר, המפתח להצלחה של כל אירוע, הוא היכולת לגרום לו להיראות יוקרתי ואיכותי גם אם לא הושקעו בו מליונים רבים. אנחנו לא אומרים שאתם צריכים ללכת ולהתחיל להשקיע בשטיח קטיפה אדום שיצפה לאורחים בכניסה לאירוע משל היו בדרכם לפרימיירה הוליוודית כשגדודי הפפראצי בעקבותיהם, אבל כדאי בכל זאת לשמור על אווירה טרנדית ואופנתית.

דבר נוסף שאנחנו ממליצים תמיד הוא להשתמש בשירותי בר לאירועים שיוכלו להעלוות את קרנו של האירוע בעיני הלקוחות באמצעים פשוטים מאוד ובעוד המון נותני שירות שיוכלו לשדרג את האירוע, אבל הכל חייב להתחיל עם ריהוט מתאים שזועק יוקרה במידה הנכונה, כלומר, שיק ללא קיץ' שעלול להוזיל את האירוע כולו.