יום חמישי, 10 ביוני 2010

צימרים בים המלח – רהיטים

אילו רהיטים אתה מצפה למצוא בצימרים שבחוף ים המלח? אני יודע מה אני מצפה למצוא. אבל מה אתה? אתה שחושב לעצמך כעת – "מי זה הקשקשן הזה ולמה שאקרא את מה שכתב? הרי אני (כלומר אתה) יודע בעצמי מה אני חושב. כל מטרת הקריאה שלי היא לגלות מה חושבים אנשים אחרים".
אז מה הם באמת חושבים? צימר ים המלח? אילו רהיטים מסתתרים שם? אני לא בטוח שיש לי תשובה בשבילך. כשפתחתי את בלוג הרהיטים שלי לא הבנתי עד הסוף את הפוטנציאל הגלום בו. (כמו כל פעולה אחרת שמתבצעת בעולם – אין לך שום דרך להעריך מה יהיו ההשלכות שלה. אולי יהיו לה ואולי לא. בעצם בטוח שיהיו לה, השאלה היא האם זו השלכה חיובית או שלילית והאם היא בעלת משמעות או לא). והיום אני מגלה שאכן יש פוטנציאל. בבלוג כזה אוכל סוף סוף לחשוף מה חושבים האנשים על השאלה הלכאורה פשוטה – אילו רהיטים אתה מצפה למצוא בחוף ספא בים המלח?
אז אני אפתח ואומר אילו רהיטים אני מצפה למצוא בצימרים בים המלח. דבר ראשון אני מצפה למצוא מיטות בתוך הצימרים. או אולי רק מזרנים פשוטים על הרצפה. הייתי מצפה למצוא גם שידה קטנה עליה אוכל להניח חפצים קטנים שמקומם לא על הרצפה. מחוץ לצימרים אני מצפה למצוא כיסאות, או אפילו כורסאות נצרים. גם שולחנות גינה נמוכים של גיננה שמסביבם כריות או מזרנים לא יפתיעו אותי. על השולחנות האלה אנשים יאכלו ארוחות וגם ישחקו משחקי קלפים בין ארוחה לארוחה. ארונות אני לא מצפה למצוא בסביבה הזו. אולי רק בבית של בעל המקום.
מבחינת ספות אני מצפה למצוא ספה אחת או שתיים. אבל לא ספות חדשות אלא ישנות שמישהו פעם מצא על הדרך והחליט לעשות ג'סטה. כורסאות? לא אני לא באמת חושב שמישהו מצפה למצוא במקום כזה כורסאות, בטח שלא כורסאות מעוצבות. אולי כורסת מנהלים אחת בקבלה. אבל יש לי ספק רב אם אכן תהיה שם אחת כזו. ספסלים אני מצפה בהחלט למצוא שם. ספסלים מעץ לא מעובד – כלומר מישהו לקח איזה עץ שלם, חתך אותו באמצע, חיבר כמה רגליים מאולתרות והניח מול ים המלח.
ומה אתה מצפה?

יום שבת, 5 ביוני 2010

כורסאות טלויזיה – סקירה


לקבלת השילוב הנכון של נוחות ואסטטיקה, כדאי לשקול כורסאות טלויזיה  של אמריקן קומפורט כתוספת מושלמת לחדר המגורים שלך.
כאשר מדובר בבחירה לתוספת עבור הרהיטים בסלון שלך, אולי כדאי לך לשקול רכישת כורסת טלויזיה. יש מספר סיבות מדוע הכורסה היא לעתים קרובות הבחירה הטובה ביותר עבור תוספת לסלון שלך, אבל הסיבה העיקרית היא העובדה שכשאתה מגיע הביתה אחרי יום עבודה קשה, שום דבר לא יספק לך את הנוחות של כורסת טלויזיה טובה.
מה שהופך כורסאות טלויזיה מעוצבות לנוחות כל כך היא העובדה שבניגוד לכיסא נוקשה או אפילו ספה, הכורסה יכולה להתאים לצרכים שלך. בתנוחה זקופה ראשונה, הכורסה היא הרבה יותר כמו כיסא או ספה נורמלית, היא מתאימה כאשר חברים ובני משפחה יושבים לאכול או לשתות קפה לשיחה. כאשר העניינים נרגעים ואתה פשוט מרגיש נינוח לצפות בתוכנית או סרט, אתה יכול להתיישב חזרה על הכורסא הנוחה, לשים את הרגליים למעלה, ולראות את התוכנית האהובה עליך.
אם כבר החלטת לרכוש כורסת טלויזיה, אולי כדאי לך לשקול את האפשרויות הבאות. ראשית, המקום הטוב ביותר להתחיל לחפש היא על ידי חיפוש באינטרנט בחנויות הרהיטים הרבות ברשת, אשר מציעות כורסאות. זוהי דרך מצוינת למצוא עיצובים שונים, של סגנונות יותר בסיסיים או מודרניים. האינטרנט הוא גם מקום מצוין עבור השוואת מחירים ובכך לקבוע כמה אתה רוצה לשלם, ואת המקום הטוב ביותר עבור ביצוע הרכישה. יש גם את הבונוס הנוסף עבור אלה מכם אשר פשוט אין להם זמן לעשות ביקור בחנות.
אפשרות אחרת לאלו עם יותר זמן היא פשוט ללכת לאחת מחנויות הרהיטים המקומיות. זה כמובן אומר שאתה יכול לראות ולנסות את הכורסה שלך בחנות. אך עדיין מומלץ לעשות קצת מחקר באינטרנט לפני שאתה הולך. קצת זמן יכול לחסוך לך שעות של חיפוש בחנות הנכונה עם ההצעה הנכונה, שכן חנויות רבות לעתים קרובות מוגבלות בסחורה, וכך למצוא את הכורסה הנכונה יכול להיות קשה אם יש לחנות עיצובים קלאסיים בלבד באזור שלך.
לסיכום, הקפד לזכור את השיקולים הבאים. אתה צריך להתחשב בצורה, הצבע, הסגנון, והגודל הרצוי. שנית, ודא כי אתה עושה קצת מחקר להשוות מחירים לפני שאתה קונה משהו. אל תלך על הכורסה הראשונה שאתה רואה. קצת מאמץ נוסף יכול לחסוך לך מאות שקלים.